Iranian Agriculture News Agency

نقش آفرینی بسیج با تسهیلگری در فعالیت های بخش کشاورزی

جانشین مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: حضور بسیج در عرصه های خدمت رسانی، تسهیل کننده امر تولید در بخش کشاورزی است.

نقش آفرینی بسیج با تسهیلگری در فعالیت های بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، طی مراسمی با حضور جانشین مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی و حجت الااسلام ارجمند مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان،  احکام مسئولیت گروه جهادی حیدریون اهدا شد.

در این جلسه جانشین مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی برهمدلی، همکاری و نقش بسیج در تسریع فعالیت های بخش کشاورزی تأکید کرد و افزود: باید جهت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و وزرات جهاد کشاورزی به اصل مشارکت عمومی و مردمی توجه ویژه داشته باشیم چرا که با حضور بسیج در صحنه ها و در کنار مردم و کشاورزان و بهره برداران می توانیم شاهد پیشرفت امور باشیم.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت تسهیلگری در فرایند های اداری افزود: ما باید در عرصه های سازندگی و کشاورزی شرایط را برای فعالیت بخش کشاورزی تسهیل کنیم تا کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی بتوانند در امر تولید نقش آفرین باشند.

در این نشست حجت الاسلام ارجمند، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ضمن عرض خیر مقدم به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه، یک نیروی بی مثال است بطوری بسیج در تمامی صحنه ها حضور دارد و هر کجا که انقلاب به بسیج نیاز داشته باشد نیروهای مخلص بسیجی حضوری فعال دارند و بر این اساس نمی توان نگاه بروکراسی برای بسیج تعریف کرد.

در خاتمه این نشست به سه نفر از بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستانی استان، حکم مسئولیت گروه جهادی حیدریون اعطا شد. 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید