Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

76 میلیارد ریال مرحله اول اعتبارات دامدار کارت به استان البرز اختصاص یافت

معاون برنامهریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از اختصاص 76 میلیارد ریال اعتبارات مرحله اول دامدار کارت به دامداران استان البرز خبرداد.

76 میلیارد ریال مرحله اول اعتبارات دامدار کارت به استان البرز اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز،  مسعود کریمی با اعلام این خبر افزود: با هدف تأمین سرمایه در گردش واحدهای دامداری و توزیع اعتبارات دامدار کارت در مرحله اول سال جاری، 76 میلیارد ریال جهت تأمین نقدینگی دامداران روستایی و عشایری، اعتبارات دامدار کارت به استان البرز اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: در این طرح به ازای هر راس گوسفند پلاک شده، ۳۰۰ هزار تومان و به ازای هر رأس گاو پلاک شده، ۷۰۰ هزار تومان در قالب کارت اعتباری با سود ۱۱ درصد تامین اعتبار شده است که برای تأمین نهاده های دامی در اختیار دامداران متقاضی قرار می گیرد.

کریمی با بیان اینکه این طرح با همکاری بانک کشاورزی و در راستای افزایش نقدینگی و تأمین سرمایه در گردش دامداران استان در قالب کارت های ده، بیست و ۵۰ میلیون تومانی اجرا می شود؛ از کلیه دامداران خواست جهت ثبت نام به سامانه سیتا مراجعه و نسبت به دریافت کارت مذکور اقدام کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید