Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

تنظیم بازار، اجرای عدالت در بازار است

جلسه معارفه و آغاز به کار گشت های بازرسین نظارت و تنظیم بازار محصولات کشاورزی با حضور ریاست سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، نمایندگان دستگاهای ذیربط و بازرسین مأمور از سازمان صمت به جهاد کشاورزی برگزار شد.

تنظیم بازار، اجرای عدالت در بازار است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، در این نشست سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی ضمن خیر مقدم به همکاران جدید ابراز امیدواری کرد اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر بازار در راستای تأمین معیشت مردم و ثبات بازار مثمرثمر باشد.

کوروش مرادی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز با اشاره به قانون انتزاع و انتقال وظایف نظارت بر کالاهای اساسی، از آمادگی این سازمان برای انتقال تجارب و اطلاعات در راستای اجرای هر چه بهتر امور خبر داد.

عبدالله مخبر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن خیر مقدم به همکاران جدید، از پیوستن ایشان به مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان ابراز خرسندی کرد و افزود: در برهه‌ حساسی این مسئولیت را پذیرفتید و به جمع ما پیوستید. این مأموریت حساس، بحث عدالت است؛ به ویژه امنیت غذایی مردم که مأموریت حساس و مهمی است.

دکتر مخبر با قدردانی از زحمات و تلاش معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان برای همکاری ایشان و از سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان برای برنامه ریزی، پشتیبانی و سازماندهی امور نظارت و تنظیم بازار قدردانی کرد و افزود: توفیق کار شما در گروه تنظیم بازار است؛ کار را خیلی جدی بگیرید چرا که تنظیم بازار اقتدار دولت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه تنظیم و ثبات بازار عدالت می‌آورد، افزود: کار شما، کار بسیار ارزشمندی است و کمک می‌کند عدالت اجرا شود، انتظار می رود تیم اقدام مشترک کمک کند امور مربوط به تنظیم بازار تسهیل شود. کار کنید، امور را پیگیری کنید با تمام قوا و قدرت و با انرژی برای این مأموریت خطیر وقت بگذارید.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت جدیدی که به جهاد کشاورزی محول شده است، نیازمند حضور افراد با تجربه در این حوزه است؛ ابراز امیدواری کرد: با حضور بازرسین با تجربه در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی این امر تقویت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اشاره به اثر بخشی در پیشرفت سازمانی و زندگی فردی، با ابراز امیدواری از انجام موفقیت آمیز مأموریت های محوله، بر اثربخشی، رعایت اخلاق حرفه‌ای و حق الناس تأکید کرد و افزود: در مأموریت ها حریم افراد و آبروی افراد را خیلی مراقبت کنید در صورت مشاهده تخلف هم حق الناس را مراعات کنید.

در خاتمه این نشست 14 اکیپ نظارتی در سطح استان برای امر نظارت و بازرسی بر بازار محصولات اساسی، آغاز به کار کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید