Iranian Agriculture News Agency

امضای تفاهم‌نامه مشترک سازمان صنایع کوچک با قوه قضاییه

دستگاه قضایی واحدهای تولیدی دارای بدهی را تعطیل نکند

ایانا- اقتصاد: ارتقای امنیت اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و صادرات با هدف توسعه اشتغال، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها و انتقال تجربیات در جهت پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط از مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

دستگاه قضایی واحدهای تولیدی دارای بدهی را تعطیل نکند

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جهت حمایت از تولید و فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و سرمایه گذاری در بخش صنعت و کسب و کارهای کوچک و متوسط، با معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش ایانا به نقل از شاتا، این تفاهم‌نامه به منظور افزایش تعامل و همکاری میان دو طرف در جهت حمایت از صنایع کوچک و متوسط و بهره‌مندی آنها از ارتقای آگاهی حقوقی و افزایش ضریب امنیت سرمایه‌گذاری به امضای صادق نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و محمد باقر الفت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه رسید.

در این تفاهم‌نامه با توجه به وظایف قانونی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه در حوزه اقتصاد مقامتی، پیگیری رسیدگی تخصصی به پرونده‌های سازمان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها به منظور تسریع و تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در جهت تثبیت و توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری مورد تاکید قرار گرفت.

ارتقای امنیت اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و صادرات با هدف توسعه اشتغال، اتخاذ تدابیر پیشگیرانه جهت جلوگیری از ورشکستگی واحدهای صنعتی و ایجاد زمینه تداوم فعالیت کارآفرینان از طریق هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها و انتقال تجربیات در جهت پیشگیری از وقوع جرم در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط از مهمترین اهداف این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

اعتبار تفاهم‌نامه سه ساله است و طرفین توافق کردند که ماموریت و اهداف کلان طرف دیگر را در مراحل مختلف همکاری مشترک مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به شرایط سختی که کشور در آن قرار دارد، گفت: با همدلی و هم‌افزایی از شرایط سخت موجود عبور خواهیم کرد.

نجفی یادآور شد: کشور ما در طول تاریخ شرایط سخت تر از وضعیت فعلی را تجربه کرد ه و پشت سر گذاشته است.

او با تأکید بر اینکه قوه قضاییه از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط دارای مشکل حمایت کند، افزود: دستگاه قضایی فعالیت واحدهای تولیدی که دارای بدهی مالی هستند را متوقف نکند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید