Iranian Agriculture News Agency

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

میزان تشعشعات امواج به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود

ایانا- اقتصاد: در مورد پارازیت نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه باید به راحتی از کنار آن عبور کرد چراکه همه ما در برابر حفظ سلامت مردم مسوولیم.

میزان تشعشعات امواج به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایش عمومی اندازه‌گیری تشعشعات امواج به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد و گفت: در مورد پارازیت نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه باید به راحتی از کنار آن عبور کرد چراکه همه ما در برابر حفظ سلامت مردم مسوولیم.

به گزارش ایانا به نقل از مرکز روابط عمومی و‌اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز‌ از سفرش به استان بوشهر در شورای اداری شهرستان گناوه با بیان اینکه با دریافت گزارشاتی درباره وجود حد غیرمجازی از امواج، سازمان تنظیم مقررات به استان بوشهر و‌ شهرستان گناوه آمد و به صورت میدانی اندازه‌گیری کرد و اندازه‌گیری‌ها برای سازمان انرژی اتمی ارسال شده و منتظر اعلام نتایج آن از سوی این سازمان هستیم.

او گفت: بنا داریم میزان تشعشعات امواج را در صورت امکان از هفته دولت به صورت آنلاین در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تفکیک هر شهر منتشر کنیم.

آذری جهرمی با تاکید بر اهمیت وضعیت سلامت مردم اظهار کرد: البته در مورد پارازیت نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه باید به راحتی از کنار آن عبور کرد چراکه مسوولان کشور نسبت به حفظ سلامت مردم مسوولیت دارند.

او با بیان اینکه فکر نمی کنم پارازیت بر وضعیت آنتن دهی موبایل اثرگذار باشد، تصریح کرد: این موضوع ناشی از فضای روانی ایجاد شده است چراکه در این مورد شفاف سازی صورت نمی‌گیرد و پاسخ‌دهی نمی‌شود بنابراین در چنین شرایطی هر چیزی را به آن نسبت می‌دهند ولی باید توجه داشت که موضوع سلامت مردم اهمیت دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید