Iranian Agriculture News Agency

جزئیات بسته جدید ارزی رکوردی جدید را به بورس تهران هدیه کرد

رشد 5 هزار واحدی و ورود به کانال 130 هزار تایی

ایانا- اقتصاد: امروز صف خرید در نمادهای مربوط به گروه‌های پتروشیمی، فولادی و فلزی رقم خورد و این استقبال کم سابقه، شاخص را وارد کانال 130 هزار واحدی کرد.

رشد 5 هزار واحدی و ورود به کانال 130 هزار تایی

 

جزئیات بسته جدید ارزی، بازار سرمایه را به رکوردشکنی جدیدی دوعوت کرد. پس از آنکه شب گذشته، رئیس کل جدید بانک مرکزی جزئیات بسته جدید ارزی را تشریح کرد، امروز رشد پنج هزار واحدی را ثبت کرد تا تصمیم‌هایی که برای ارز پتروشیمی‌ها، فلزی‌ها و فولادی‌ها گرفته شده است، سهامداران را به سودآوری این شرکت‌ها امیدوار کند و بازار را مثبت.

به گزارش ایانا، امروز صف خرید در نمادهای مربوط به گروه‌های پتروشیمی، فولادی و فلزی رقم خورد و این استقبال کم سابقه، شاخص را وارد کانال 130 هزار واحدی کرد. در معاملات امروز، یعنی سومین روز هفته، شاخص کل بورس، 133 هزار و 646 واحدی شد. همچنین شاخص قیمت 52 واحد بالا رفت. شاخص آزاد شناور چهار هزار و 902 واحد افزایش یافت. شاخص بازار اول چهار هزار و 107 واحد رشد و شاخص بازار دوم بورس نیز 9 هزار و 29 واحد رشد را در معاملات پانزدهم مردادماه ثبت کرد.

در معاملات امروز هلدینگ خلیج فارس، فولاد خراسان، فولاد مبارکه، بانک صادرات، ملی صنایع مس، پتروشیمی پارس و صنعتی و معدنی گل گهر با رشد خود بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص گذاشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید