Iranian Agriculture News Agency

شاخص بورس رکوردی دیگر ثبت کرد

فتح قله 121 هزار واحدی

ایانا- اقتصاد: امروز در بازار سرمایه تمامی شاخص‌ها سبز بودند و زمزمه‌ها از بازار نشان می‌داد که خبرهایی مبنی بر احتمال فروش ارز پتروشیمی‌ها و فلزی در سامانه نیما، فضای مثبت را بر بازار سرمایه حاکم کرده و رکوردی دیگر را در این بازار به ثبت رسانده.

فتح قله 121 هزار واحدی

بورس تهران رکوردی دیگر از خود به‌جای گذاشت. شاخص کل بورس امروز با افزایش چهار هزار و 413 واحدی، قله 121 هزار واحد را هم پشت سر گذاشت و در نهایت روی پله 121 هزار و 173 واحدی آرام گرفت تا رکوردی دیگر در بازار سرمایه ثبت شود.

به گزارش ایانا، امروز در بازار سرمایه تمامی شاخص‌ها سبز بودند و زمزمه‌ها از بازار نشان می‌داد که خبرهایی مبنی بر احتمال فروش ارز پتروشیمی‌ها و فلزی در سامانه نیما، فضای مثبت را بر بازار سرمایه حاکم کرده و رکوردی دیگر را در این بازار به ثبت رسانده.

در معاملات امروز یک میلیارد و 291 میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش سه هزار و 598 میلیارد ریال در 75 هزار و 679 نوبت دادوستد شد.

گروه فرآورده های نفتی در معاملات امروز بورس صدرنشین بودند، در این گروه 71 میلیون سهم به ارزش 426 میلیارد ریال داد و ستد شد. همچنین، گروه فلزات اساسی به ارزش 356 میلیارد ریال و شیمیایی به ارزش 295 میلیارد ریال هم امروز سهمی قابل توجه در آمار معاملات امروز داشت.

همچنین امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های بانک تجارت با 32 واحد‌، کشتیرانی با 24 واحد و خدمات انفورماتیک با 16 واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص گذاشتند و در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس با 429 واحد، فولاد مبارکه با 412 واحد و ملی صنایع مس ایران با 248 واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در ثبت رکورد 121 هزار واحدی داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید