Iranian Agriculture News Agency

نوسان پر حرارت قیمت ها

سکه همچنان می تازد

ایانا- اقتصاد: یورو امروز در بازار ارز رقم هفت هزار و 602 تومان را به خود اختصاص داد و 200 تومان کاهش یافت.

سکه همچنان می تازد

بیش از بیست روز است که از ماجرای پر تلاطم بازرار داغ دلار در بازار ارز می‌گذرد و بانک مرکزی تلاش دارد تا همچنان نرخ دلار 4200تومان پابرجا بماند. در این مدت این نرخ روی سایت بانک مرکزی تغییری نکرده و ثابت مانده. 

براین اساس و طبق اعلام بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار آمریکا با قیمت 4200تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند، اما هر پوند انگلیس با ارزش هشت هزار و 751 تومان  و با 161تومان افت قیمت دادو ستد شد و یورو نیز امروز در بازار ارز با 200تومان کاهش قیمت رقم هفت هزار و 602 تومان را به خود اختصاص داد.

بازار ارز در حالی روز کم‌نوسانی را پشت سر گذاشت که امروز سکه طلایه‌دار قیمت بود. با توجه به تک‌‌نرخی کردن قیمت ارز گویا بازار طلا و سکه همچنان مسیر خود را ادامه داده و هیچ‌گونه تاثیری را از ارز 4200تومانی نپذیرفته است. بنابراین سیر صعودی قیمت طلا و سکه در حالی همچنان دربازار ادامه دارد که قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز، نزدیک به دو میلیون 100هزار تومان رسید و همچنین هر گرم طلای 18 عیار از رقم 205هزار تومان گذشت، این در حالی بود که هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت 1315.1 دلار معامله می‌شود.

اما هر قطعه نیم بهار آزادی امروز در بازار کاهش قیمت داشت و گفتنی است که در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه ربع بهار آزادی یک میلیون  و 60 هزار تومان، ربع سکه 625هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 382هزار تومان فروخته شد.

در حال حاضر با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از 20 فروردین دلار را با قیمت 4200 تومان تک‌نرخی کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید