Iranian Agriculture News Agency

در جلسه شورای معاونین وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد:

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر استمرار هوشمندسازی زنجیره تامین تا توزیع کالاهای اساسی

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت استمرار اقدامات برای هوشمندسازی زنجیره تامین تا توزیع کالاهای اساسی تاکید کرد.

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر استمرار هوشمندسازی زنجیره تامین تا توزیع کالاهای اساسی

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای معاونین این وزارت، روند هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی را رو به رشد توصیف کرد و افزود: تنوع بخشی به اقلام کالاهای اساسی و گسترش دامنه توزیع این کالاها در شهرهای دیگر، ضروری است.

وی تصریح کرد: لازم است زمینه بهره گیری از ظرفیت سایر شرکت های دانش بنیان که توان لجستیک و نرم افزاری برای مشارکت در توزیع هوشمند کالاهای اساسی را دارند نیز بررسی و فراهم شود.

در حال حاضر، توزیع هوشمند کالاهای اساسی توسط سامانه اینترنتی "بازرگام" در شهرهای تهران، یزد، اصفهان، کرمان، کرج، مشهد، رشت و شیراز انجام می شود.

در پایان این نشست از سوی وزیر جهاد کشاورزی، احکام آقایان "سیدمحمد آقامیری" به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، "شاهپور علائی مقدم" به عنوان سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور و "عباس پاپی زاده" به عنوان سرپرست سازمان امور عشایر ایران ابلاغ شد.

یادآور می شود، "آقامیری" سرپرست سازمان دامپزشکی کشور دارای دکتری دامپزشکی از دانشگاه تهران است و سابقه ریاست سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه دارد.

"علائی مقدم" سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور دارای دکتری فیزیولوژی گیاهان زراعی است و از جمله سوابق وی می توان به مدیرکلی محصولات زراعی وزارت جهاد کشاورزی و ریاست سازمان امور عشایر ایران اشاره کرد.

"پاپی زاده" سرپرست سازمان امور عشایر ایران دارای کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی است و سابقه نمایندگی مردم استان خوزستان (شهرستان دزفول) در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و مشاور عالی صندوق توسعه ملی ایران را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید