Iranian Agriculture News Agency

سیف خبر داد:

صرفه‌جویی 700 میلیون یورو در تأمین گندم کشور

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که برای خرید کالاهای اساسی مورد نیاز کشور انجام شد، 6.5 میلیون تن گندم با قیمت مناسب از منابع خارجی خریداری شد که صرفه‎‌جویی حدود 700 میلیون یورو در تأمین این مقدار گندم داشتیم.

 صرفه‌جویی 700 میلیون یورو در تأمین گندم کشور

به گزارش ایانا و به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف، معاون وزیر جهاد کشاورزی، در همایش سراسری مدیران شرکت در مشهد مقدس با تأکید بر شناخت آسیب‌ها و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مسائل بر بهبود روش‌های انجام کار تأکید کرد.

 سیف گفت: اکنون تمام عملیات بازرگانی و اداری شرکت در سامانه سیفا انجام می‌شود که لازم است در تمام بخش‌ها آموزش‌های لازم داده شود تا متناسب با این اتفاق بزرگ که در آی‌تی اتفاق افتاده، بهره‌گیری از آن نیز در تمام زمان و فضا فراهم شود.

وی در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر انجام به موقع کارها گفت: سامانه سیفا این امکان را فراهم ساخته تا تمام اطلاعات به روز شوند؛ همان‌گونه که احکام کارگزینی کارکنان در  کمترین زمان صادر می‌شود، در بخش مالی نیز باید با ورود به موقع اطلاعات حساب‌ها در هر ماه بسته و تمام شود.

سیف در خصوص تصمیم گیری برای موضوعات بازرگانی نیز خطاب به مدیران استان تأکید کرد که تصمیم گیری باید با سرعت انجام شود و این کار با مشورت مدیران کل ستاد یا معاونین و مراجع بالا دستی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مدیران استانی خواست تا رویکرد کارشناسانه نسبت به تولید (گندم) داشته باشند و (علم به ) هواشناسی را یکی از ابزارهای آن دانست.

وی در این همایش همچنین بر حفظ اموال دولت در عقد قراردادهای مزایده‌ای، انجام مفاصا حساب مالیاتی و امور تأمین اجتماعی از طریق به کارگیری مشاوران و متخصصان این امر و داشتن بایگانی مناسب اسناد تأکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید