Iranian Agriculture News Agency

فصاحت:

اعزام 100 گروه برای بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: امروز 100 گروه برای کنترل و نظارت بر بازار محصولات از تولید تا عرضه کالاهای کشاورزی را به میادین و خرده فروشی ها اعزام می کنیم.

اعزام 100 گروه برای بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، ایوب فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در مراسم آغاز اجرای طرح نظارت و پایش تولید و عرضه کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران، در رابطه با اهداف طرح نظارت اظهار کرد: در حقیقت در این طرح قصد داریم دست دلالان و توزیع‌کنندگانی که غیر کارشناسی و خارج از روال عادی تا مرحله توزیع  محصولات کشاورزی حضور دارند را کوتاه کنیم.

وی افزود: امروز 100 گروه برای کنترل و نظارت بر بازار محصولات از تولید تا عرضه کالاهای کشاورزی را به میادین و خرده فروشی ها اعزام می کنیم.

فصاحت با بیان این که اصناف همکاری خوبی با مجموعه‌های دولت داشتند، تصریح کرد: در طول چند روز گذشته به صورت آزمایشی این طرح را اجرا کردیم و ۱۵۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت، تخلفاتی احصا شد که البته تخلفات خیلی حاد نبود.

وی با بیان این که در حال حاضر شرایط در حوزه‌های کالاهای اساسی بسیار مناسب است، ابراز امیدواری کرد: حوزه نظارت خود را در مسیر تولید تا توزیع داشته باشیم و محصولات کشاورزی نیز با کمترین دلالی به دست مصرف‌کننده برسد.

در ادامه مراسم، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با بیان این که عرضه و تقاضا می‌تواند بازار را تنظیم کند، گفت: اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای نظارت از تولید تا مصرف، خدمت بزرگی به مردم است.

وی افزود: از بسیج اصناف و بسیج کشور بابت همراهی و همکاری در نظارت و بازرسی توزیع محصولات کشاورزی بسیار متشکریم و امیدوارم با همدلی و همراهی تمام زیر بخش های وزارت جهاد کشاورزی بتوانیم به راحتی در این مسیر موفق شویم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید