Iranian Agriculture News Agency

معاون امور بندری سازمان بنادر اعلام کرد:

موجودی ۳.۷ میلیون تنی کالاهای اساسی در ۱۱ بندر کشور

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: میزان کالا‌های اساسی موجود در بنادر کشور تا چهارم آبان ماه سال جاری به ۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۰۱ تن رسید.

 موجودی ۳.۷ میلیون تنی کالاهای اساسی در ۱۱ بندر کشور
به گزارش ایانا به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری درباره آخرین وضعیت کالا‌های اساسی در بنادر کشور، اظهار داشت: تا پایان روز چهارم آبان ماه سال جاری، مجموع کالا‌های اساسی در ۱۱ بندر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی(ره)، شهیدرجایی، چابهار، آستارا، فریدونکنار، لنگه، شهیدباهنر، خرمشهر، معادل ۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۰۱ تن بوده است.
وی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل گندم، ذرت، جو، سویا، برنج، شکر، روغن خام و دانه‌های روغنی است.
 
میزان تفکیکی کالا‌های اساسی
 
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با میزان کالا‌های اساسی به تفکیک بنادر، خاطرنشان کرد: در بندر امیرآباد ۲۹۱ هزار و ۴۳۸ تن، بندر نوشهر ۱۳۷ هزار و ۹۸۶ تن، بندر انزلی ۴۲ هزار و ۷۳۰ تن، بندرامام خمینی(ره) ۲ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۷۶ تن، شهیدرجایی ۳۳۰ هزار و ۴۸۵ تن، چابهار ۸۰ هزار و ۳۶۰ تن، بندر آستارا ۲۲ هزار و ۸۲ تن، بندر فریدونکنار ۵۹ هزار و ۲۷۵ تن، بندر لنگه ۷۰ تن، بندر شهیدباهنر ۲۱۶ تن و بندر خرمشهر ۸۳ تن کالای اساسی موجود است.
کوهساری در مورد شناور‌های کنار اسکله در بنادر کشور تا پایان چهارم آبان ماه سال جاری، اظهار داشت: ۲۰ فروند شناور کنار اسکله با تناژ ۶۰۴ هزار و ۸۶۰ تن قرار دارد و ۳۶ فروند شناور نیز با تناژ ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۸۴ تن تا تاریخ مذکور در لنگرگاه منتظر بوده است.
وی در مورد تعداد کامیون‌های خروجی از بنادر امیرآباد، نوشهر، انزلی، امام خمینی(ره)، شهیدرجایی و چابهار، اعلام کرد: روز چهارم آبان ماه سال جاری، ۳ هزار و ۶۹۷ کامیون با تناژ ۸۵ هزار و ۳۴۲ تن از این بنادر خارج شد.
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از بندر امام خمینی(ره) ۱۰۳ واگن با تناژ ۵ هزار و ۶۶۵ تن خارج شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید