Iranian Agriculture News Agency

در نشست مرکز مکانیزاسیون کشاورزی ایران مطرح شد؛

گسترش همکاری‌های مرکز مکانیزاسیون و اتاق اصناف کشاورزی

در نشست مشترک رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی با سرپرست شورای مرکزی نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور مطرح شد: همکاری‌های مرکز مکانیزاسیون و اتاق اصناف کشاورزی بمنظور توسعه و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی در زیربخش‌های مختلف با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نظام صنفی کشاورزی گسترش یابد.

گسترش همکاری‌های مرکز مکانیزاسیون و اتاق اصناف کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا،‌ در این دیدار که با حضور کامبیز عباسی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی و  پیمان عالمی سرپرست جدید نظام صنفی کشاورزی ایران و مشاورین مربوطه همراه بود، طرفین بر لزوم برنامه‌ریزی مشترک و توسعه تعامل سازنده در راستای بهبود فرآیندها، افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی و بویژه رفع موانع و مشکلات کشاورزان کشور ازجمله تأمین سوخت ماشینهای کشاورزی تاکید کردند.

همچنین در این جلسه مقرر شد، ظرف مدت یک هفته، کارگروه مشترکی مرکب از نمایندگان دو طرف، با هدف تدوین راه‌های همکاری متقابل فعالیت خود را آغاز کنند.

شایان ذکر است؛ ساختار نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به عنوان تشکیلات محوری متعلق به جامعه بهره‌برداران و فعالان بخش کشاورزی بر اساس قوانین موضوعه، وظیفه هویت بخشی شغلی و دفاع از حقوق و منافع صنفی و پیگیری مطالبات قانونی شاغلین بخش کشاورزی را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید