Iranian Agriculture News Agency

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در بازدید سرزده از گلخانه‌ها:

زنجیره تولید گل‌های زینتی سبب ایجاد اشتغال خرد و خانگی می‌شود

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در بازدید سرزده از گلخانه‌ها در روز ملی گل تصریح کرد: زنجیره تولید گل‌های زینتی سبب ایجاد اشتغال خرد و خانگی می‌شود.

زنجیره تولید گل‌های زینتی سبب ایجاد اشتغال خرد و خانگی می‌شود

مرتضی حنیفه‌زاده مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح رفع موانع تولید بخش کشاورزی کشور، در حاشیه بازدید سرزده از چند مجموع گلخانه‌ای به مناسبت روز ملی گل و گیاه، در گفتگو با خبرنگار ایانا، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان وزارت تامین معیشت جمعیت جوان ایران اسلامی نقش بسیار حساس و تاثیر گذاری در امنیت غذایی و امنیت روانی کشور دارد.

وی ادامه داد: زنجیره تولید و پرورش گل‌های زینتی یکی از مهم‌ترین ابزارهای ایجاد مشاغل خرد و خانگی با قابلیت ارزآوری صدها میلیون دلاری برای کشور است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در راستای بررسی میدانی موانع تولید در این حوزه و عرض تبریک به فعالان اقتصاد سبز به مناسبت روز ملی گل و گیاه، تصمیم بر بازدید سرزده از چند مجموعه گلخانه‌ای گرفته شد.

حنفیه زاده تصریح کرد: تولیدکنندگان این بخش پتانسیل بالایی در عرصه تولید محصولات با کیفیت دارند و از عدم توجه مسئولین گلایه‌مند بودند.

به گفته وی، در این راستا و هماهنگی با وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد در هفته جاری جلسه‌ای با حضور اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و تولیدکنندگان منتخب این صنعت در دفتر وزیر جهاد کشاورزی برگزار شود تا این عزیزان بتوانند در فضای صمیمی مشکلات خود را مطرح و موانع این بخش رفع شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید