Iranian Agriculture News Agency

در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی منصوب شد

در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، سیدجمال سجادی پور به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی به مدت 2 سال منصوب شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا، علیرضا اورنگی رئیس سازمان امور اراضی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی یکی از موفقیت‌های این شرکت را گزارش عملکر مالی آن عنوان کرده و اظهار کرد: این گزارش‌ها همواره به صورت سالانه در مجمع تصویب می‌شود و یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای ارزیابی شرکت‌ها است.

وی ادامه داد: در 3 سال گذشته تمام گزارشات مالی شرکت شهرک‌های کشاورزی به تصویب مجمع و سازمان حسابرسی کشور رسیده است.

اورنگی با اشاره به اخذ برخی از آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های از مجمع برای تسهیل و تسریع در اجرای برخی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: به طور نمونه مصوبه استفاده از مشارکت بخش خصوصی در سیاست‌های توسعه‌ای وزارت جهاد کشاورزی بسیار ارزشمند است.

وی از دیگر اقدامات خوب انجام شده شهرک‌های کشاورزی را هماهنگی انجام شده با استانداران مختلف در سطح استان‌ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی تاکنون 20 تفاهم نامه با استانداران استان‌های مختلف برای جذب اعتبارات استانی فارق از اعتبارات ملی انجام داده است.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ابراز امیدواری کرد: با حضور مدیران سخت کوش در دوره جدید گام‌های قوی‌تر و بلندتری مطابق با سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی برداشته شود.

«جهش تولید در شرکت‌های کشاورزی» با طرح تک فوریتی مجلس شورای اسلامی

در ادامه این جلسه، علی‌اشرف منصوری با تأکید بر نهایی شدن طرح «جهش تولید در شرکت‌های کشاورزی»، گفت: با همراهی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بنا است تا این طرح به‌عنوان طرح تک فوریتی در مجلس شورای اسلامی مطرح شود.

وی ادامه داد: این طرح، طی چند روز آینده با پیگیری‌های انجام‌شده به مجلس ارسال می‌شود که عمده مشکلات پیش روی موانع شهرک‌های کشاورزی را مرتفع می‌کند.

تامین آب شهرک های کشاورزی در دستور کار است

سید جمال سجادی پور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی ابراز امیدواری کرد: در آینده و در ادامه مسیر بتوانیم از ظرفیت‌های ایجادشده برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، شهرک‌های خصوصی و شهرک‌های دولتی را ایجاد کنیم.

سجادی پور تصریح کرد: تأمین آب را به‌ عنوان زیرساخت در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی برای انتقال کشت از فضای باز به محیط‌های کنترل‌شده را  محقق کنیم.

لازم به ذکر است؛ در بخشی از حکم وزیر جهاد کشاورزی به مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های کشاورزی آمده است: به استناد صورتجلسه مورخ ۹۸/۱۱/۴ مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت شهرک های کشاورزی به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی منصوب می‌شوید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید