Iranian Agriculture News Agency

رسولی اعلام کرد:

تامین و توزیع 107درصد کود اوره برنامه سال 99 در سراسرکشور

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه تامین و توزیع 107درصد برنامه کود اوره درسال 99 موفق بوده است.

تامین و توزیع 107درصد کود اوره برنامه سال 99 در سراسرکشور

به گزارش ایانا و به نقل از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، حمید رسولی با اعلام موفقیت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه تامین و توزیع 107درصد برنامه کود اوره درسال 99 از مدیران مبادی خواست که در زمینه جذب کامل برنامه ابلاغی کود اوره در سال 99 نهایت تلاش خود را کرده و مدیران استانی و مدیریت‌های پشتیبانی در این زمینه نهایت همکاری را با مدیریت‌های مبادی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در جلسه وبینار بررسی وضعیت تامین، تدارک و توزیع کود اوره در سال 99 ضمن ابلاغ موضوع فوق به مدیریت‌های مبادی و ستادی، دستورات لازم را جهت حفظ روند تامین و توزیع کود اوره تا پایان سال 99 ابلاغ کرد.

در این جلسه، مدیریت‌های مبادی تامین کود اوره شامل مدیریت‌های شرکت در استان‌های خراسان شمالی(پتروشیمی خراسان)، بندرامام خمینی(ره) (پتروشیمی رازی و حمل محمولات دریایی کابوتاژی از پتروشیمی پردیس)، بوشهر(پتروشیمی پردیس)، فارس(پتروشیمی شیراز)، کرمانشاه(پتروشیمی کرمانشاه)، چهارمحال و بختیاری(پتروشیمی لردگان)، هرمزگان(حمل محمولات دریایی کابوتاژی از پتروشیمی پردیس) ضمن ارایه گزارشی درمورد عملکرد تامین و توزیع از مبدا خود در 9 ماهه اول سال جاری و برنامه دی، بهمن و اسفند ماه گزارش مبسوطی ارایه کردند.

در این جلسه، پس از ارایه گزارش هر یک از مدیران مبادی، علی علیزاده معاون بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مدیران آن معاونت و مدیریت‌های پشتیبانی به سوالات و مسائل مطروحه در جلسه پاسخ‌های لازم را ارایه کردند.

در پایان جلسه، حمید رسولی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه معاونت بازرگانی و مدیریت‌های پشتیبانی و هم چنین مدیریت‌های مبادی تامین و توزیع کود اوره از آن‌ها خواست که نسبت به جذب کامل سهمیه کود اوره از شرکت‌های پتروشیمی در سال جاری توجه ویژه‌ای داشته و از کلیه  ظرفیت‌های موجود در استان خود برای نیل به این هدف نهایت بهره و استفاده را ببرند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید