Iranian Agriculture News Agency

از 24 تا 26 آذرماه؛

وبینار تجاری ایران و اروپا برگزار می‌شود

سازمان توسعه تجارت ایران در همکاری با مرکز بین المللی تجارت و با حمایت اتحادیه اروپا، همایش بزرگ تجاری ایران و اروپا را در روزهای ۲۴، 25 و ۲۶ آذرماه ۹۹ به صورت وبینار برگزار می‌کند.

وبینار تجاری ایران و اروپا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا، سازمان توسعه تجارت ایران در همکاری با مرکز بین‌المللی تجارت ITC و با حمایت اتحادیه اروپا همایش بزرگ تجاری ایران و اروپا را در روزهای ۲۴، ۲۵ ۲۶و  آذرماه ۹۹ به صورت وبینار برگزار می‌کند.

 بنابراین گزارش، نشست فوق رویدادی برای مجموعه کسب و کارهای ایرانی و اروپایی است و امکان تبادل ایده‌ها، تخصص‌ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه را به شرکت‌های ایرانی و اروپایی می‌دهد.

احیای گفتگو و ایجاد زمینه اعتماد متقابل بین شرکت‌ها می‌تواند به بازسازی روابط تجاری ایران و اروپا منجر شده و روابط اقتصادی بین دو طرف را مستحکم تر ساخته و در عین حال مسیر را برای روابط تجاری و سرمایه‌گذاری هموارتر کند.

گفتنی است که ثبت نام و حضور شرکت‌های علاقمند ایرانی و خارجی در این رویداد هیچ هزینه ای را متوجه شرکت‌ها نمی‌کند؛ همچنین امکان لازم را به شرکت‌های  ایرانی می‌دهد که با ده‌ها شرکت اروپایی نشست های تجاری برگزار کنند و بستر لازم را برای همکاری تجاری، علمی و فن آوری در جهت افزایش صادرات غیر نفتی ایران به اروپا به عمل آورند.

رویداد اصلی سه روزه این نشست شامل نشست‌های تخصصی در زمینه مرتبط با روابط اقتصادی و تجاری ایران و اروپا در همه زمینه‌های صنعتی و همچنین نشست‌هایی در خصوص استراتژی ملی صادرات در زمینه‌های قطعات خودرو، اقلام پتروشیمی، گیاهان دارویی، میوه و سبزیجات، گردشگری و خدمات ICT است.

گفتنی است این همایش و نشست‌های مربوط به آن در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران (که اخیراً توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک کارشناسان مرکز بین‌المللی تجارت و تامین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده) و در جهت کمک به شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت‌های اروپایی صورت می‌گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نشست می‌توانید به وب سایت رسمی رویداد به آدرس www.europeiranbusinessforum.com مراجعه و بروشور قابل دانلود، برنامه نشست‌ها، فهرست سخنرانان را مطالعه و برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنید.؛ آخرین مهلت ثبت‌نام شرکت‌های ایرانی و اروپایی نیز تا پایان 16 آذرماه خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید