Iranian Agriculture News Agency

ساداتی‌نژاد تأکید کرد:

لزوم واقعی‌سازی قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جدید

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم با وزیر جهاد کشاورزی در زمینه واقعی شدن قیمت خرید تضمینی گندم موافق هستیم و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به زودی اعلام وصول کنیم.

لزوم واقعی‌سازی قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جدید

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: امنیت غذایی هر کشور بر پایه کشاورزی است و در تمام دنیا هم به آن توجه ویژه‌ای می‌شود. 

وی افزود: کشاورزی ایران باید به جایگاه شایسته‌ خود در اشتغال و اقتصاد برسد.

ساداتی‌نژاد عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در این دوره، نگاه ویژه و متفاوتی به بخش کشاورزی دارد و باید با تعامل با وزارت جهاد کشاورزی، جایگاه این بخش را ارتقا دهیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت دانش و فناوری در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: ورود دانش و فناوری به حوزه کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و توجه به فناوری می‌تواند بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی را حل کند.

وی با اشاره به لزوم بازگشت اختیارات قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی اذعان کرد: اختیارات وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با قانون انتزاع باید به صورت کامل به این وزارت خانه بازگردد و فرمان رهبری در ذیل مصوبه دولت هنوز اجرایی نشده است. 

ساداتی‌نژاد در رابطه با افزایش قیمت خرید تضمینی گندم گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم با وزیر جهاد کشاورزی در زمینه واقعی شدن قیمت خرید تضمینی گندم موافق هستیم و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به زودی اعلام وصول کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید