Iranian Agriculture News Agency

در جهت استراتژی ایجاد زنجیره تأمین کارآمد برنج در جهان

عربستان یک سوم سهام Daawat از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنایع غذایی هندوستان را خرید

شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان بخشی از سهام Daawat Foods Limited را خریداری کرد.

عربستان یک سوم سهام Daawat از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنایع غذایی هندوستان را خرید

 

شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان بخشی از سهام Daawat Foods Limited را خریداری کرد.

به گزارش ایانا، شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان بخشی از سهام Daawat Foods Limited را در حالی خریداری کرد که رقم اختصاص داده شده به این سهام معادل 29.91 درصد از سهم شرکت DFL متعلق به صندوق تجارت هند (از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد غذائی در هند) است.

این سرمایه‌گذاری سعودی‌ها در جهت استراتژی شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان در تامین کالای اساسی برنج و با هدف ایجاد زنجیره تأمین کارآمد برنج است.

 LT Foods Ltd یک شرکت غذایی با سابقه فعالیت 80 ساله است که با ارائه بهترین مارک‌های مواد غذایی برنج در بیش از 80 کشور جهان فعالیت دارد و در سال مالی 2019 درآمدی حدود 550 میلیون دلار داشته است .

شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان با حکم سلطنتی بعنوان یک شرکت سهامی عربی عربستان در 14 آوریل 2009 تاسیس و فعالیت‌های آن در زمینه سرمایه‌گذاری کشاورزی و تولید دام زنده در 21 کشور جهان است.

شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی عربستان در سال 2012 با توسعه اهداف استراتژیک خود برای دستیابی به پوشش بیش از 50 درصد واردات در بین کلیه محصولات کشاورزی منطقه به عنوان کالاهای استراتژیک سازگار و امنیت غذایی در پادشاهی عربستان سعودی شناخته شده‌ است.

این اهداف استراتژیک کالای اساسی به 3 بخش زنجیره تامین، تولیدات زراعی  و محصولات دامی تقسیم می‌شوند.

در زنجیره تأمین ایجاد شبکه‌های جهانی سرمایه‌گذاری مشترکی برای دانه‌های روغنی و غلات در کانادا با بیش از 5 میلیون تن و تصفیه دانه‌های روغنی در ونکوور بر اساس حضور در 3 شرکت برتر تولید دانه‌های روغنی در کانادا است.

در تولیدات کشاورزی، این شرکت بیش از 200 هزار هکتار از اراضی زراعی در اوکراین را به زیر کشت برده و هم اکنون بیش از یک میلیون تن غلات و دانه‌های روغنی از جمله گندم، جو، ذرت و سویا تولید می‌کند.

دستیابی به منابع استرالیا و مزارع 211 هزار هکتاری و 40 هزار راس گوسفند و تولید  400 هزار تن غلات، به طور عمده گندم و جو، و تولید پروتئین حیوانات این شرکت که مالک 25 درصد از مینروافودز برزیلی (یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید گوشت در آمریکای جنوبی و سومین صادرکننده بزرگ گوشت در برزیل) که بیش از یک میلیون تن گوشت تولید می‌کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید