Iranian Agriculture News Agency

در ستاد گرامیداشت هفته دولت در جهاد کشاورزی تاکید شد:

انتخاب قالب‌های نوآورانه برای افزایش اثرگذاری برنامه‌ها در مراسم گرامیداشت هفته دولت

ایجاد شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) به منظور اطلاع رسانی فعالیت‌ها

ستاد برگزاری مراسم گرامی داشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی با حضور مسئولان روابط عمومی‌های سازمان‌های ستادی و استانی این وزارت امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سالن شهیدان نعمتی جم برگزار شد.

انتخاب قالب‌های نوآورانه برای افزایش اثرگذاری برنامه‌ها در مراسم گرامیداشت هفته دولت
 
 
 

ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت در وزارت جهاد کشاورزی با حضور مسئولان روابط عمومی‌های سازمان‌های ستادی و استانی این وزارت امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سالن شهیدان نعمتی جم برگزار شد.

به گزارش ایانا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد سرافرازی سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی در این نشست، تاکید کرد: انتخاب قالب های نوآورانه برای افزایش اثرگذاری برنامه ها در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت امسال باید در اولویت قرار گیرد.

وی، تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه های جمعی و گروهی و همچنین توانمندی های داخل مجموعه وزارت جهاد کشاورزی مانند استودیو کشاورز، برنامه رویش و... برای تبیین دستاوردهای ۷ ساله دولت یازدهم و دوازدهم در بخش کشاورزی ضروری است.

سرافرازی با اشاره به ایجاد شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) بر لزوم بهره گیری روابط عمومی های مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور به منظور اطلاع رسانی فعالیت ها در این سامانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، هفته دولت یادآور روزهای خدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است که به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در 8 شهریور سال 1360 خورشیدی و شهادت 2 یار دیرین انقلاب (شهیدان محمد علی رجایی، رئیس جمهوری و محمد جواد باهنر، نخست وزیر ) و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده هر دولت، نامگذاری شده و زمان آن از 2 تا 8 شهریور است.


b

 

a

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید