Iranian Agriculture News Agency

با حضور مدیرکل حوزه وزارتی و معاون توسعه مدیریت و منابع انجام شد

برگزاری آیین معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی

سعادت: ادغام روابط عمومی و امور بین‌الملل منجر به چابک‌سازی هر دو مجموعه خواهد شد

آیین معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی با حضور مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه برگزار شد.

برگزاری آیین معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی

 

آیین معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی با حضور مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، پیرو صدور حکم کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی برای علی‌مراد سرافرازی به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه هفته گذشته، صبح امروز یکشنبه 19 اَمرداد 99، آیین معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی با حضور سعادت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی؛ شجری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه و روسای ادارات هر 2 مجموعه مرکز بین‌الملل و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این آیین، سعید سعادت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت جهاد کشاورزی با تشکر از هر دو مسئول سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌‍رسانی و همچنین مرکز امور بین الملل  این وزارتخانه که تمام تلاش خود را در حیطه مدیریتی داشتند، جهت رفع هرگونه ابهام و پرسش احتمالی در خصوص این ادغام این 2 مرکز در اذهان برخی همکاران گفت: «ادغام این 2 مرکز با توجه به زمینه‌های کاری مشترک هر 2 مرکز، منجر به چابک‌سازی هر دو مجموعه و طی فرایندی قانونی است که جهت کوچک‌سازی بیشتر دستگاههای داخل وزارتخانه مکلف به انجام آن هستیم. در واقع این ادغام می‌تواند موجب هم افزایی در اجرای ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی شود.»

 

IMG_0630

سعید سعادت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت جهاد کشاورزی

وی اظهار کرد: «لذا این ادغام با توجه به لزوم چابک‌سازی دولت و حرکت به سمت ساماندهی تشکیلاتی پویاتر، اجتناب ناپذیر بود و از آنجا که هر دو مسئول بزرگوار این مراکز نیز از چهره‌های توانمند حوزه تخصصی خود بودند؛ در شرایط جدید استفاده از مدیری با ظرفیت آشنایی با هر دو حیطه رسانه و امور بین‌الملل مدنظر قرار گرفت که دکتر سرافرازی به دلیل واجد این شرایط بودن و همچنین خصایص اخلاقی ارزنده و مدیریتی، بهترین گزینه برای واگذاری این مسئولیت تشخیص داده شد که امید است در این مسئولیت موفق باشند.»

شاهرخ شجری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی نیز در این آیین طی سخنانی مختصر ضمن تشکر از ساسان والی‌زاده سرپرست سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و هومن فتحی مدیرکل سابق مرکز امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی، برای توفیق «سرافرازی» در انجام ماموریت و وظایف محوله در مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی آرزوی توفیق کرد.
 

IMG_0673

سرافرازی، سرپرست مرکز روابط عمومی و بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی نیز در این آیین ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر جهادکشاورزی، مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از هر دو همکار گذشته در این مراکز سپاسگزاری کرد و افزود: گام نخست در شرایط جدید، اصلاح ساختار و بازسازی هر دو مجموعه جهت چابک‌سازی آن است که در قالب 2 حرکت موازی باید پیگیری شود. ابتدا توجه به مباحث بنیادین و اصلاحات ساختاری لازم و تعریف شرح وظایف جدید و تدوین و اجرای برنامه‌ها بر اساس الگوی بین‌المللی و دوم انجام برنامه‌های کوتاه مدت زودبازده در انعکاس توانمندی‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مرکز.

IMG_0699

علی‌مراد سرافرازی سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی

 

وی با اشاره به نزدیک ترین رویداد ملی در کشور که گرامیداشت هفته دولت است؛ خواستار مساعدت مسئولانه تمام همکاران این مرکز در انعکاس صادقانه عملکرد دولت و وزارت جهاد کشاورزی در حیطه بخش کشاورزی و دستاوردهای حاصل شده گردید و افزود: آنچه مهم است استفاده از توانایی افراد در عمل به وظایف محوله در حیطه اختیارات و عمل به انتظارات وزیر جهاد کشاورزی است که این مهم با همدلی و همراهی همه همکاران و بدون توجه به حرف و حدیث‌های خارج از چارچوب تخصصی افراد مورد توجه و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش و در ادامه مراسم، علی‌مراد سرافرازی متن سوگندنامه خود را در جمع حاضرین قرائت کرد و رسما به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این آیین، سید شهاب سید محسنی معاون مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی ضمن خیرمقدم به سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل این وزارتخانه، برای سرافرازی آرزوی توفیق و بهروزی کرد و آمادگی همکاران را جهت عمل به تعهدات حرفه ای در چارچوب وظایف محوله اعلام نمود.

در ادامه سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی با همراهی سید محسنی معاون این مرکز، از دفاتر زیر مجموعه بازدید کرد و در فضایی صمیمانه با تمام همکاران آشنا شد.

IMG_0620AAA

 

 

 

  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید