Iranian Agriculture News Agency

امکان تصمیم سازی و افزایش راندمان کاری با راه‌اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی

رئیس مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی گفت: با راه اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی امکان تصمیم سازی و افزایش راندمان کاری فراهم می شود.

امکان تصمیم سازی و افزایش راندمان کاری با راه‌اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی

به گزارش ایانا، کریم احمدی، رئیس مرکز ارتباطات و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات که امروز یکشنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: با سیاستگذاری، حمایت و پشتیبانی شورای راهبری فناوری اطلاعات برای راه‌اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، بر آنیم امکان تصمیم سازی و افزایش راندمان کاری فراهم شود.

در این نشست، مهرداد خرد مجری راه‌اندازی سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی نیز گفت: سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی رویکرد مناسبی از حکمرانی خوب در بخش کشاورزی به ارمغان می آورد که لازمه آن شفافیت در آمار و اطلاعات، پاسخگویی به ذینفعان و ذیربطان و مشارکت در تدوین و طراحی برنامه های بخش کشاورزی است.

شاهرخ رمضان‌نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در این نشست اعلام کرد: امروزه همه ابزارهای مدیریتی و تصمیم سازی، قابل رصد و کنترل است و همه استعداد بخش کشاورزی باید در خدمت تثبیت و کاربردی کردن سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات قرار گیرد تا مزیت های فراوان آن آشکار شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید