Iranian Agriculture News Agency

معاون حمل و نقل سازمان راهداری اعلام کرد:

فراخوان رانندگان ناوگان باری برای حمل ۵۰ هزار سرویس کشاورزی

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پس از بازدید از استان خوزستان ، ازتمامی رانندگان ناوگان باری اتاقدار و لبه دار برای حمل بارهای ویژه کشاورزی بدون توقف به میزان حداقل پنجاه هزار سرویس از مبداء استان خوزستان در خردادماه دعوت به عمل آورد.

فراخوان رانندگان ناوگان باری برای حمل ۵۰ هزار سرویس کشاورزی
به گزارش ایانا به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان در این فراخوان بیان کرد : از جمله اولویت های حمل کالا از استان مذکور چغندر قند و گندم می باشد که در خصوص چغندر قند مهمترین مقاصد اصلی ، استانهای اصفهان ، فارس  ، کرمانشاه ، همدان ، قزوین و شهرکرد است. 
وی تصریح کرد : از ابتدای سال جاری 17 میلیون و 600 هزارتن محصولات کشاورزی، دامی و مواد غذایی به عنوان ضروری ترین کالاهای مورد نیاز مردم در کشور حمل شده است که 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. 
قربانی افزود :از این میزان کالای حمل شده ،  4.8 میلیون تن کالای اساسی از بنادر ورودی کشور حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است. 

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد : بیشترین سهم کالاهای اساسی حمل شده از بنادر مربوط به بندر امام خمینی (ره) می‌باشد که بیانگر مشارکت فعالانه ناوگان باری کشور در حمل کالاهای اساسی از قطبهای تولید محصولات کشاورزی و همچنین مراکز ورودی بار به کشور است و این اهتمام رانندگان عزیز و شرکتهای حمل و نقل فعال در این حوزه جای قدردانی و سپاس دارد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید