Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم کرج و آسارا در گفتگو با خبرنگار ایانا:

خاوازی توانایی ایجاد تحول در بخش کشاورزی را دارد

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیازمند به یک پوست اندازی مدیریتی است و دکتر خاوازی می‌تواند این تحول را در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد کند و وضعیت فعلی را بهبود بخشد.

خاوازی توانایی ایجاد تحول در بخش کشاورزی را دارد

محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با معرفی دکتر کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: دکتر خاوازی از نظر حضور در وزارت جهاد کشاورزی یک چهره جوان، و شخصیت علمی بوده و از آنجایی که از معاونان وزارت جهاد کشاورزی محسوب می‌شود، انگیزه بهتری برای کار دارد و لایه‌های مختلف کار را در این وزارت خانه می‌شناسد.

وی افزود: خاوازی در مقابل فردی که خارج از این وزارت خانه باشد، چند گام جلوتر است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیازمند به یک پوست اندازی مدیریتی است و دکتر خاوازی می‌تواند این تحول را در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد کند و وضعیت فعلی را بهبود بخشد.

وی افزود: پرسنل و مدیران فعلی در وزارت جهاد کشاورزی بسیار قدیمی هستند و در حال حاضر کارهای مرتبط با کشاورزی، مانند اقدامات علمی در بخش گلخانه‌ها، ژنتیک، کشاورزی حفاظتی، آب و کود به روز شده است و ما از بسیاری از کشورهای دنیا عقب‌تر هستیم و به نظر می‌رسد دکتر خاوازی می‌تواند کشور را در رسیدن به نرم جهانی کمک کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید