Iranian Agriculture News Agency

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با «ایانا»

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با انتخاب مسیر علمی می تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک کند

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اشاره به ویژگی‌های وزیر آتی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اگر وزیر جدید جهاد کشاورزی در انتخاب مدیران و انتخاب مسیر، زوایای مختلف موضوعات و مجاری علمی را در پیش بگیرد، می‌تواند به رسالت خود در بخش کشاورزی عمل کند.

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با انتخاب مسیر علمی می تواند به توسعه بخش کشاورزی کمک کند

علی وقف‌چی، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با «ایانا» درباره اولویت‌های بخش کشاورزی در فرصت باقی‌مانده دولت می‌گوید: به عقیده من در زمان باقی‌مانده، وزارت جهاد کشاورزی باید برنامه‌های علمی ارائه دهد که ادامه مسیر را طوری ریل‌گذاری کند که هر گروه دیگری که به وزارت جهاد کشاورزی خواهند آمد، بتوانند آن مسیر را ادامه دهند.

وقف‌چی با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید حمایت از تولید را در دستور کار خود قرار دهد، می‌افزاید: وزارت جهاد کشاورزی باید گندم و نهاده‌های دامی را در اولویت‌های تولید داخل در نظر بگیرد تا از این طریق بتوانیم از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

نماینده مردم زنجان با اشاره به اینکه اگر با نگاه علمی به بخش کشاورزی نگاه شود، تولید در بخش کشاورزی موفقیت‌آمیز خواهد بود، ادامه می‌دهد: اگر وزیر جدید جهاد کشاورزی در انتخاب مدیران و انتخاب مسیر، زوایای مختلف موضوعات و مجاری علمی را در پیش بگیرد، می‌تواند به رسالت خود در بخش کشاورزی عمل کند، زیرا رسالت ما در آن است که تا زمانی‌که مسئولیت داریم برای توسعه کشور، هر کاری در توان داریم انجام دهیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در ادامه با بیان اینکه رویکرد وزیر جهاد کشاورزی باید رو به جلو باشد، تصریح می‌کند: با توجه به آنکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند بیگانگان تمام تلاششان آن است که ایران صاحب علم و تکنولوژی نشود‌، قطعا باید مسیر توسعه مبتنی بر علم را طی کنیم و به نظر می‌رسد که وزیر پیشنهادی دولت، این ویژگی‌ها را دارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید