Iranian Agriculture News Agency

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

مجلس شورای اسلامی همواره حامی و هدایت‌گر بخش کشاورزی بوده است

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مجلس شورای اسلامی همواره حامی و هدایت‌گر بخش کشاورزی بوده است و امیدوارم با همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و مجلس شورای اسلامی شاهد شکوفایی و رونق بیشتر تولید در بخش کشاورزی باشیم.

مجلس شورای اسلامی همواره حامی و هدایت‌گر بخش کشاورزی بوده است

به گزارش خبرنگار ایانا،  عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی امروز در مراسم معارفه سرپرست قائم مقامی وزیر در امور حقوقی و مجلس اظهار کرد: انتظار این است که در مدیریت جدید، تعامل بخش کشاورزی با مجلس ارتقا یابد.

وی با بیان این که مجلس شورای اسلامی همواره حامی و هدایت‌گر بخش کشاورزی بوده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بخش کشاورزی علاقه مند هستند و هرگاه پیشنهاد منطقی از سوی بخش کشاورزی به مجلس رفته از آن استقبال شده است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: با همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و مجلس شورای اسلامی شاهد شکوفایی و رونق بیشتر تولید در بخش کشاورزی باشیم.

کشاورز تاکید کرد: مدیران وزارت جهاد کشاورزی باید ارتباط و تعاملشان را با نمایندگان مجلس تقویت کنند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مراسم معارفه مشاور وزیر و سرپرست امور استان ها نیز اظهار داشت: لازم است ارتباط و تعامل معاونت های ستادی با سازمان جهاد کشاورزی استان ها تقویت شود و همه در راستای کمک به تولید، هماهنگ و همراه شوند.

وی گفت: نظام ارزیابی استان ها باید استقرار یابد و اصل صیانت از کار و تولید، مد نظر همه مدیران قرار گیرد.

کشاورز اذعان کرد: ما باید در تصمیمات ملی، نظرات استان ها را نیز اعمال کنیم و به سمت عدم تمرکزگرایی حرکت نمائیم.

ضرورت تامین نهاده های دامی و آرامش بازار

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز تصریح کرد: مدیران شرکت پشتیبانی امور دام باید تلاش کنند در شرایط تحریم، بازار آرامش داشته باشد و دامداران از لحاظ تامین علوفه دغدغه ای نداشته باشند.

کشاورز گفت: ارتباط و هماهنگی بین معاونت امور تولیدات دامی و شرکت پشتیبانی امور دام باید برقرار باشد و این دو نهاد هم راستا با هم حرکت کنند.

ایجاد بالاترین سطح همکاری  معاونین وزارت جهاد کشاورزی با  بخش‌های مجلس

محمدرضا درگاهی سرپرست قائم‌مقام وزیر در امور حقوقی و مجلس نیز در این مراسم بابیان اینکه همراهی مجلس می‌تواند کمک‌کننده بخش کشاورزی باشد، گفت: در حمله ملخ صحرایی، کمیسیون کشاورزی، علی الخصوص رئیس این کمیسیون کمک بسیاری کردند، این حمله برای اولین بار اتفاق افتاده بود و در صورت عدم همراهی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون کشاورزی نمی‌توانستیم کارنامه قابل قبولی را در حمله ملخ صحرایی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: باید بالاترین سطح همکاری رابین معاونین وزارت جهاد کشاورزی با سایر بخش‌های مجلس ایجاد کنیم.

توسعه بستر در بخش کشاورزی با همراهی استان‌ها

محمدرضا صفری مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌ها نیز در این مراسم گفت: میتوانیم با همراهی استان‌ها گام‌های بلندتری به سمت توسعه بخش کشاورزی برداریم.

وی ادامه داد: باید ساختار دولت، جامعه و وزارت جهاد کشاورزی به سمت نشاط پیش برود و همچنین فرصت را برای بروز خلاقیت فراهم کنیم.

صفری با اشاره به اینکه به بدنه تخصصی در استان‌ها نپرداختیم و آن را تقویت نکردیم؛ گفت: باید بتوانیم از ظرفیت‌های همه‌ی افراد توانمند در همه‌ی سطوح و بخش‌ها و استان‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: تقویت تعامل، به فعالیت راحت‌تر استان ها کمک میکند و خواهند توانست برنامه و تفکرات و آنچه تدوین‌شده را پیاده‌سازی کنیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید