Iranian Agriculture News Agency

رمضانی عنوان کرد:

ضرورت اختصاص مشوق صادراتی به محصولات کشاورزی

دبیرکل اتاق ایران گفت: پس از سال های 90 و 91 برای بخش کشاورزی مشوق های صادراتی در نظر گرفته نشده، این در حالی است که در تمامی دنیا برای صادرات محصولات، مشوق های صادراتی و جوایز در نظر گرفته می شود

ضرورت اختصاص مشوق صادراتی به محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا رمضانی، دبیرکل اتاق ایران در نشست تخصصی «رونق تولید در بخش کشاورزی و صنایع وابسته» که با حضور عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، تصریح کرد: دفتر پیگیری صادرات اوراسیا در روسیه تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این دفتر به توسعه تجارت اوراسیا کمک خواهد کرد، افزود: اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی با ١٩ کمیسیون تخصصی پیگیر مطالبات بخش خصوصی است و در تلاش است تا  مشکلات این بخش را مرتفع کند.

رمضانی با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی در شرایط فعلی که فروش نفت کشور کاهش یافته، می تواند راه‌گشا باشد، تصریح کرد : وزارت جهاد کشاورزی نیز باید توجه ویژه‌ای به امر صادرات محصولات کشاورزی داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از سال های 90 و 91 برای بخش کشاورزی مشوق های صادراتی در نظر گرفته نشده، این در حالی است که در تمامی دنیا برای صادرات محصولات، مشوق های صادراتی و جوایز در نظر گرفته می شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید