Iranian Agriculture News Agency

بامداد امروز؛

وزیر جهاد کشاورزی وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در صدر یک هیات بلند پایه اقتصادی بامداد امروز پنج شنبه وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد و در فرودگاه مورد استقبال خانم گل میرا ایسایوا معاون وزیر کشاورزی قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی وارد شهر نورسلطان پایتخت جمهوری قزاقستان شد

به گزارش ایانا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، وزیر جهاد کشاورزی اهداف سفرش را به قزاقستان شرکت در برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قزاقستان عنوان کرد و افزود: در این سفر، یک هیئت چهل نفره از وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها، او را همراهی می‌کنند.

محمود حجتی در ادامه گفت: با توجه به پیوستن ایران به کشور‌های حوزه اقتصادی اوراسیا و همکاری ایران با این کشور‌ها، در سفر آتی رئیس جمهور به کشور ارمنستان این همکاری‌ها عملیاتی می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با برشمردن همکاری ایران و قزاقستان در حوزه‌های حمل و نقل، کشاورزی، نفت و معدن به بررسی راه‌های توسعه این همکاری‌ها در سفر اخیر خود اشاره کرد.

کشت فراسرزمینی که شرکت‌های ایرانی در قزاقستان فعالیت گسترده‌ای دارند و همکاری اجرایی و فنی و ارزیابی در ظرفیت کشور‌های حوزه اقتصاد اوراسیا از دیگر موضوعاتی است که وزیر جهاد کشاورزی قرار است به آن بپردازد.

دیدار وزیر جهاد کشاورزی با همتای قزاقستانی و نخست وزیر این کشور از دیگر برنامه‌های محمود حجتی در سفر دو روزه خود به قزاقستان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید