Iranian Agriculture News Agency

در مراسم امضا تفاهم‌نامه با سازمان تعاون روستایی مطرح شد:

پرداخت تسهیلات مشارکتی 200 میلیون تومانی به اتحادیه‌های کشاورزی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولیدی به صورت مشارکتی می‌توانند از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد صفر تا ۴ درصد برخوردار شوند.

پرداخت تسهیلات مشارکتی 200 میلیون تومانی به اتحادیه‌های کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار کرد: بانک مهر ایران در سال‌های گذشته در دو حوزه اشتغال روستایی و تقویت خانه های روستایی با بنیاد برکت و بنیاد مسکن همکاری کرده و امضای این تفاهم‌نامه افتخاری برای بانکداری اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی نمی‌تواند از پس نرخ سود ۱۸ تا ۲۴ درصد بر بیاید، گفت: بر این اساس اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولیدی به صورت مشارکتی می‌توانند از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با کارمزد صفر تا ۴ درصد برخوردار شوند. 

وی افزود: همچنین در صورت متمرکز کردن حساب جاری و گردش حساب نزد بانک می توانند تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی با بهره صفر تا ۴ درصد دریافت کنند، ضمن اینکه بازپرداخت تسهیلات اتحادیه و تعاونی های تولیدی بین ۱ تا ۵ سال است و بر حسب توافق با اتحادیه امکان بازپرداخت اقساط ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله وجود دارد.

اکبری تاکید کرد: اگر بیمه به موضوع تفاهم نامه ورود پیدا کند و امضا سه جانبه داشته باشیم، سرعت انجام کار از نظر بانک بالاتر می رود. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید