Iranian Agriculture News Agency

محمدی در دومین گردهمایی سراسری معاونین توسعه مدیریت و منابع؛

تاکید بر اجرای فوق العاده ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر اجرای فوق العاده ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

تاکید بر اجرای فوق العاده ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا صبح امروز، دومین گردهمایی سراسری معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان ها، سازمان ها و شرکت های تابعه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

محمدی ضمن تاکید بر تولید در بخش کشاورزی، یادآور شد: در نهایت باید محصول سالم، انبوه و در دسترس مردم و بازارهای هدف قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود دو دفتر به عنوان شاخص در وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: دفتر امور ایثارگران و حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به عنوان تنها وزارتخانه وجود دارد که این دفاتر در استان ها نیز فعال هستند.

محمدی از معاونین توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان ها، سازمان های وابسته و شرکت های تابعه خواست توان خود را برای ابلاغیه تشکیل شورای فرهنگی در استانها برای تقویت رفتار سازمانی صرف کنند تا بتوانیم در فرهنگ سازمانی اداری گام های بزرگ را برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به وجود بسیج وزارت جهاد کشاورزی و حضور آن در بحران ها با تمام قوا ، گفت: بسیج وزارت جهاد کشاورزی در زلزله اخیر برای کمک به کشاورزان و دامداران حضور داشته، همچنین در سایر موضوعات در بخش کشاورزی مانند مبارزه با آفات و بیماری ها نیز حاضر است.

محمدی همچنین در این جلسه بر اجرای فوق العاده ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وی اجرای پروژه مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را از اولویت های این حوزه عنوان کرد و یادآور شد: این مهم باید تسهیل و تسریع شود

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید