Iranian Agriculture News Agency

انتصاب مسئول میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی

در حکمی از سوی "سیدجواد ساداتی‌نژاد" وزیر جهاد کشاورزی، "هوشنگ محمدی" معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان مسئول میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد.

انتصاب مسئول میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در این حکم آمده است؛ با عنایت به اهمیت افزایش همکاری‌های اقتصادی با سایر کشورها در جهت توسعه تجارت محصولات کشاورزی و با توجه به تجارب و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مسوول میز اقتصادی قزاقستان در وزارت جهاد کشاورزی تعیین می‌شوید.

انتظار می‌رود به منظور افزایش حجم تجارت محصولات کشاورزی، برنامه‌ریزی برای تسهیل تجارت در حوزه‌های مختلف اعم از عوارض و حقوق گمرکی، جابجایی و تبادل ارز، استانداردهای کیفی، لجستیک، تسهیلات ویژه حمل و نقل برای ترانزیت کالا، نظارت‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای و ... مورد توجه قرار گیرد.

امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مجموعه واحدهای تابعه وزارت و سایر دستگاه‌های اجرایی، در تحقق سیاست‌ها و راهبردهای دیپلماسی اقتصادی فعال، پویا و هوشمند در بخش کشاورزی و انجام وظایف محوله موفق باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید