Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی:

رشد ۴.۳ درصدی ارزش افزوده بخش کشاورزی با اتخاذ سیاست های حمایتی مناسب یک سال گذشته

وزیر جهاد کشاورزی گفت: رشد ۴.۳ درصدی ارزش افزوده بخش کشاورزی در بهار سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ناشی از اتخاذ سیاست های حمایتی مناسب، پایداری تولید و ارتقاء بهره وری در یک سال گذشته بوده نشان دهنده آن است که بخش کشاورزی می تواند محور توسعه کشور باشد.

رشد ۴.۳ درصدی ارزش افزوده بخش کشاورزی با اتخاذ سیاست های حمایتی مناسب یک سال گذشته

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه دیپلماسی غذایی وزارت جهاد کشاورزی بر ظرفیت های فراوان بخش کشاورزی در توسعه صادرات غیر نفتی تاکید کرد.

وی افزود: در زمینه تولید محصولات باغی، گلخانه ای، دامی و ... دارای ظرفیت های منحصر به فرد و جایگاه مناسبی هستیم. در همین راستا از صادرکنندگان بخش کشاورزی حمایت های ویژه ای خواهیم کرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی نیازمند برنامه ریزی و اقدامات جهادی هستیم که خوشبختانه در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.

ساداتی نژاد با اشاره به رشد ارزش افزوده بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۱ گفت:  رشد ۴.۳ درصدی  ارزش افزوده بخش کشاورزی در بهار سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ناشی از اتخاذ سیاست های حمایتی مناسب، پایداری تولید و ارتقاء بهره وری در یک سال گذشته بوده نشان دهنده آن است که بخش کشاورزی می تواند محور توسعه کشور باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان تصریح کرد: با تمام توان در مسیر ارتقاء بهره وری در بخش کشاورزی، کاهش ضایعات، ارتقاء ارزش افزوده و افزایش تولید بخش کشاورزی حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید