Iranian Agriculture News Agency

خیرالدین خبر داد:

حمایت از پنج هزار دانشجو دوره های کارآفرینی توسط وزارت جهاد کشاورزی

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با تاکید بر اینکه طرح ملی ترویج کارآفرینی در وزارت علوم دنبال می‌شود، یادآور شد: بنا است تا به ۳۰ هزار دانشجو هر یک به مبلغ یک میلیون تومان اعتبار داده شود که در دوره های کارآفرینی شرکت کنند و پنج هزار دانشجو را وزارت جهاد کشاورزی حمایت خواهد کرد.

حمایت از پنج هزار دانشجو دوره های کارآفرینی توسط  وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در در رویداد کارآفرینی، نوآورانه دانش بنیان و اشتغال  آفرینی حوزه شیلات، با اشاره به اقدامات و برنامه های وزارت علوم با وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سطوح فناوری علوم، از «ایده» تا طرح «تولید انبوه» وجود دارد و کارآفرینی جزء آغازین این زنجیره ارزش است.

وی با بیان اینکه باید علاوه بر کارآفرینی مرز جدیدی در این حوزه به وجود بیاید و استانداردهای حوزه کاری را افزایش پیدا کند، یادآور شد: کارآفرینی به معنای فرهنگ سازی نیز است.

خیرالدین با تاکید بر اینکه طرح ملی ترویج کارآفرینی در وزارت علوم دنبال می‌شود، یادآور شد: بنا است تا به ۳۰ هزار دانشجو هر یک به مبلغ یک میلیون تومان اعتبار داده شود که در دوره های کارآفرینی شرکت کنند اگر در این مرحله سرمایه گذاری مناسبی انجام دهیم در مراحل بعدی موفق خواهیم شد.

 وی با اشاره به اینکه پنج هزار دانشجو را وزارت جهاد کشاورزی حمایت خواهد کرد، گفت: پارک های علم و فناوری نیز قول همکاری ۵۰ درصدی در این زمینه را داده‌اند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید