Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تأکید کرد:

انبارها، سیلوها و مخازن کشور مملو از کالاهای اساسی است

ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارند

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه ذخایر کالاهای اساسی کشور در عالی‌ترین سطح قرار دارند و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: انواع کالاهای اساسی به حداکثر میزان ممکن در انبارها، سیلوها و مخازن کشور ذخیره‌سازی شده است.

انبارها، سیلوها و مخازن کشور مملو از کالاهای اساسی است

به گزارش ایانا و به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)؛ سید سعید راد با تأکید بر اینکه تمامی مراکز ذخیره‌سازی کشور مملو از کالاهای اساسی هستند، افزود: محصولات اساسی مورد نیاز مردم عزیزمان به میزان مورد اطمینان در مراکز مختلف در اقصی نقاط کشور نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اظهار نظرهای غیر کارشناسی و بعضاً سیاسی در زمینه کمبود ذخایر اساسی به نگرانی مردم عزیزمان دامن می‌زند، اظهار کرد: برای تأمین امنیت غذایی مردم عزیزمان با تمام توان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم برخی افراد با اظهارات نادرست خود به امنیت روانی جامعه آسیب نزنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه علاوه بر خرید تضمینی نزدیک به 5 میلیون تن گندم از کشاورزان، نسبت به واردات صدها هزار تن گندم نیز اقدام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که در زمینه ذخیره‌سازی گندم در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم، در مورد سایر کالاهای اساسی نیز در از شرایط ایده‌آل برخورداریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید