Iranian Agriculture News Agency

بهادری جهرمی:

هیچ گزارشی از اختلاس، رشوه و عناوین مجرمانه در پرونده نهاده‌های دامی نیست

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره پرونده نهاده‌های دامی، گفــت: مطابق گزارش نهادهای امنیتی در این پرونده هیچ گونه گزارشی مبنی بر اختلاس، رشوه و یا عناوین مجرمانه اینچنینی اتفاق نیفتاده است.

هیچ گزارشی از اختلاس، رشوه و عناوین مجرمانه در پرونده نهاده‌های دامی نیست

به گزارش خبرنگار ایانا، علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در نشست خبر صبح امروز درباره پرونده نهاده‌های دامی، گفــت:  مطابق گزارش نهادهای امنیتیدر این پرونده  هیچ گونه گزارشی مبنی بر اختلاس، رشوه و یا عناوین مجرمانه اینچنینی اتفاق نیفتاده است.

وی از رسانه‌ها اعم از رسانه ملی، مکتوب و دیجتال خواست تا در صورت استفاده از چنین عناوینی آن را اصلاح کنند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه عنوان مجرمانه را نمیتوان به یک نهاد و یا شخص نسبت داد، افزود: این عناوین در گزارش های نهاده های امنیتی نیز منعکس نشده است.

بهادری‌جهرمی با اشاره به اینکه برخی تخلفات از نظامات اداری و یا سو جریاناتی در این حوزه از شوی شرکت مذکور و روش همکاری با آن شرکت رخ داده بود، افزود: با ورود به موقع و گزارش وزارت اطلاعات در حوزه، از بروز مشکلات پیشگیری شد.

به گفته وی، مقابله با فساد یکی از اولویت‌های اساسی در این دولت بوده و از مسائل مورد توجه است، لذا ابزارهای خودکنترلی و نظارتی را در درون دولت تقویت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در این حوزه از بروز فساد پیشگیری شد، یادآور شد: سعی شد با تدابیری که اتخاذ روند امور به مسیر قانونی برگردد و به تدریج  نهاده ها تامین شود و هیچ گونه ارزی و ریالی در اختیار آن شرکت قرار نگیرد.

وی با اشاره به اینکه سو جریانات و تخلفات از نظامات نیز مورد رسیدگی قرار گرفته است، افزود:  بخشی از برخوردهای لازم در این زمینه انجام شده و در بخش دیگر نیز به محض نهایی شدن از سوی دولت برخوردهای انتظامی و انضباتی لازم  در این خصوص در حوزه  انجام میشود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید