Iranian Agriculture News Agency

راد:

واریز ۸ هزار میلیارد تومان به حساب گندمکاران کشور در دو روز گذشته

۸۸ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز ۸ هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری شده به حساب کشاورزان در دو روز گذشته خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار و ۷۵۹ میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران سراسر کشور پرداخت شده است.

واریز ۸ هزار میلیارد تومان به حساب گندمکاران کشور در دو روز گذشته

به گزارش ایانا و به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)، سید سعید راد با اعلام این که تاکنون دو میلیون و ۳۲۹ هزار تن از این محصول راهبردی از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده است، افزود: مبلغ کل خرید تاکنون به ۲۴ هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به این که استان خوزستان با خرید تضمینی یک میلیون و ۳۳۴ هزار تن گندم، پیشتاز استان‌ها در تحویل این محصول راهبردی است، اظهار کرد: به ترتیب استان‌های استان فارس، ایلام، کرمان و گلستان پس از استان خوزستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

راد با بیان این که تاکنون ۲۶ استان کشور وارد عملیات خرید تضمینی این محصول راهبردی شده‌اند، تصریح کرد: مراکز خرید استان‌های مذکور تا این مقطع از سال‌ جاری زراعی، ۳۵۶ هزار محموله از کشاورزان گندمکار در این استان‌ها، خریداری کرده‌اند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر این که تاکنون بیش از ۸۸ درصد از پول گندم‌های خریداری شده به حساب گندمکاران واریز شده است، خاطرنشان کرد: کمتر از ۱۲ درصد باقی‌مانده از مطالبات این عزیزان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید