Iranian Agriculture News Agency

روایتی تازه از احتکار کالاهای اساسی؛

احتکار بیش از 300 تن انواع برنج در شهرری

مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمشیدی معاون اجرایی تعزیرات و نوفرستی دادستان شهرری در راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار ماه رمضان و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی از انبارهای شهر ری به صورت سرزده بازدید کردند.

احتکار بیش از 300 تن انواع برنج در شهرری

به گزارش خبرنگار ایانا، مسعود امراللهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در این بازدید سرزده که به منظور امتناع از عرضه محصول انجام شد، اظهار کرد: باتوجه به دستور روز گذشته به تمام شهرستان‌های کشور و مراکز استانی مبنی بر تشدید نظارت بر بازار برنج و کالاهای اساسی جهت بررسی انبارها و عمده فروشی‌های کشور، بر اساس یک گزارش مردمی متوجه شدیم در یکی از انبارهای شهرری کالاهای ایرانی شرکت بازرگانی خرید دولتی و کالاهای تجار آزاد وجود دارد.

امرالهی با بیان این که بررسی‌های بیشتر در ارتباط با حجم کالاهای خرید دولتی در این انبار در حال انجام است، عنوان کرد: بعضی از کالاهای خرید دولتی بیش از ۴ ماه در این انبار وجود دارد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی باس ماتی و حدود ۹ تن برنج طارم کشت دوم ایرانی در این انبار کشف شده است.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی در پایان به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: متخلفین مرتکب به سه تخلف احتکار، قاچاق کالا و عدم عرضه به شبکه داخلی شده‌اند و به جد با آن‌ها برخورد تعزیراتی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید