Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در جلسه قرارگاه امنیت غذایی خبر داد:

بارگذاری نهاده دامی فروردین‌ماه در سامانه بازارگاه

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نهاده دامی فروردین‌ماه هم به‌زودی بر روی سامانه بازارگاه قرار خواهد گرفت و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

بارگذاری نهاده دامی فروردین‌ماه در سامانه بازارگاه

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار کرد: رؤسای سازمان‌ها باید رصد روزانه و ساعتی بر تولید و بازار داشته باشند و کمبودها را جبران کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: باید پیگیری‌ها کامل و اقدامات مثمر ثمر باشد، روحیه جهادی، اداری و نامه‌نگاری نیست و باید مسائل را برطرف کنیم.

وی در رابطه با نهاده‌های مورد نیاز در استان‌ها افزود: ما مشکلی در تأمین نهاده‌های دامی نداریم و گزارش کاملی درزمینهٔ انتقال نهاده‌های دامی به دامداری‌ها ارائه شود.

وزیر جهاد کشاورزی بابیان این‌که در سال‌های گذشته تعطیلی کشتارگاه‌ها 5 روزه بوده است، تأکید کرد: امسال تعطیلی در کشتارگاه‌ها نخواهیم داشت و تنها یک روز اجازه تعطیلی به‌ شرط ایجاد نوبت خواهند داشت.

ساداتی نژاد عنوان کرد: برای تامین تجهیزات لازم برای بازرسی، از طریق سازمان برنامه‌وبودجه در استان‌ها اقدام شود.

وی گفت: نهاده دامی فروردین‌ماه هم به‌زودی بر روی سامانه بازارگاه قرار خواهد گرفت و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: اقدامات ما تنها برای عید و ماه رمضان نیست و در تمام ایام سال باید بازار و تولید به‌صورت مداوم رصد شود و نواقص آن در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود، سفره مردم مقدس است و تحت هیچ شرایطی نباید بگذاریم به این سفره استرس وارد شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید