Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران:

بررسی وضعیت کالاهای اساسی کشور در نشست کارگروه ویژه تنظیم بازار

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امسال با تأمین مطلوب در گروه کالاهای اساسی، ذخایر مطمئنی در این بخش داریم و آرام‌ترین روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم.

بررسی وضعیت کالاهای اساسی کشور در نشست کارگروه ویژه تنظیم بازار

به گزارش ایانا و به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد در نشست سراسری کارگروه تنظیم بازار برای بررسی وضعیت کالای اساسی برای برای روزهای پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در بخش کالاهای اساس وضعیت مطلوبی داریم و با رصد تحولات روسیه و اوکراین تلاش برای به حداکثر رساندن ذخایر استراتژیک است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا نیروی انسانی در واحدهای ستادی و استان‌ها به صورت مضاعف برای تأمین و توزیع کالاهای مردم در شب عید و ایام ماه مبارک تلاش کنند.

وی بر هدفمندسازی توزیع کالاهای اساسی و رعایت دستورالعمل‌ها در بحث حواله و عرضه تاکید کرد و گفت: این کالاها باید به سهولت و وفور در دسترس همگان قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، هوشنگ محمدی، مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی نیز در این نشست گفت: سازمان جهاد کشاورزی ریاست کارگروه تأمین در استان‌ها را دارند و مسئول سفره‌ی مردم هستند و تاکید می شود که باید وظایف خود را به صورت کامل انجام دهند.

وی افزود: روسای سازمان‌های جدید کشاورزی استان‌ها باید با هماهنگی سایر نهادها در استان،‌ نیازهای خود را به شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام برای تامین و توزیع کالاهای اساسی اعلام کنند تا در موضوع کالای اساسی شاهد وفور در سرتاسر کشور باشیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست همچنین روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران کل ادارات غله و خدمات بازرگانی استان‌ها به بیان مسائل مشکلات خود پرداختند که راهکارهای اجرایی حل مشکلات در بخش تامین، توزیع و نظارت توسط  راد، محسن سلامی، سرپرست پشتیبانی امور دام، جعفری، مسعود امرااهی، سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و حمزه امرایی، (مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور) داده شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید