Iranian Agriculture News Agency

متکان خبر داد:

ابلاغ 8 هزار و 351 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات 13 استان به وزارت جهاد کشاورزی

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: مجموع کل اعتبارات برای 15 استان 21 هزار و 504 میلیارد تومان بوده که از اعتبارات مصوب 13 استان، 8 هزار و 351 میلیارد تومان به ما ابلاغ‌شده است.

ابلاغ 8 هزار و 351 میلیارد تومان اعتبار از مصوبات 13 استان به وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا، علی‌اکبر متکان معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در نشست هم‌اندیشی این معاونت با وزیر جهاد کشاورزی، گفت: از 15 سفر استانی انجام‌شده مصوبات 13 سفر استانی از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ‌شده است.

متکان ادامه داد: مجموع کل اعتبارات برای 15 استان 21 هزار و 504 میلیارد تومان بوده که از اعتبارات مصوب 13 استان، 8 هزار و 351 میلیارد تومان به ما ابلاغ‌شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بانک جامع اطلاعات ایثارگران جهاد کشاورزی باید ایجاد شود، گفت: باید نقشه راه سالیانه برای  اداره کل امور ایثارگران ارائه شود تا بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی همچنین به جذب 2288 نفر در آزمون استخدامی ستاد و  زیرمجموعه‌های وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به کسری شدید نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی به دنبال اخذ سهمیه امریه سربازان برای این بخش هستیم و این مهم کسری نیرو را تااندازه‌ای حل خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید