Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با وزیر صنایع زراعی مالزی تاکید کرد:

تسریع در صدور مجوزهای بهداشتی و قرنطینه‌ای گامی در جهت تسهیل صادرات ایران به مالزی

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با « داتو زورایدا قمرالدین» وزیر صنایع زراعی مالزی روز گذشته 17 بهمن‌ماه ملاقات کرد.

تسریع در صدور مجوزهای بهداشتی و قرنطینه‌ای گامی در جهت تسهیل صادرات ایران به مالزی

به گزارش خبرنگار ایانا، در دیدار  وزیر صنایع زراعی مالزی  با وزیر جهاد کشاورزی کشورمان که در محل وزارت جهاد کشاورزی انجام پذیرفت، طرفین درباره راه‌های گسترش مناسبات اقتصادی، تجاری و فنی در بخش کشاورزی رایزنی و گفتگو کردند.

 وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش صادرات انواع محصولات کشاورزی به‌ویژه سیب، خشکبار و فرآورده‌های لبنی و پروتئینی بر ضرورت تسریع در صدور مجوزهای بهداشتی و قرنطینه‌ای به‌عنوان گامی در جهت تسهیل صادرات ایران به مالزی تأکید کرد.

وی همچنین ابزار امیدواری کرد که مذاکرات تعرفه‌ای در دست انجام بین دو کشور در آینده نزدیک نهایی شود.

« داتو زورایدا قمرالدین»  وزیر صنایع زراعی مالزی  نیز با برشمردن حوزه های بالقوه برای ارتقاء همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور، آمادگی دولت متبوع خود را برای افزایش سطح مناسبات اقتصادی با کشورمان را مورد تأکید قرارداد.

 

همچنین در این جلسه مقرر شد نقشه راه و برنامه اقدام مشترک برای اجرایی کردن توافقات انجام‌شده بین وزرای دو کشور با همکاری کلیه بخش‌های دولتی و غیردولتی ذی‌ربط تدوین و با تائید وزرا به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید