Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز انجام شد:

تشکیل اولین قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی

صبح امروز سه شنبه ۵ بهمن ماه، اولین جلسه قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی به ریاست وزیر جهاد کشاورزی تشکیل شد.

تشکیل اولین قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا، وزیر جهاد کشاورزی در اولین جلسه قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی با تأکید بر اهمیت سنددار شدن اراضی کشاورزان در کشور، گفت: با سنددار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به این که ما متولی صدور سند برای کشاورز هستیم، تصریح کرد: در این زمینه باید تمام توان خود را به‌کارگیریم و نهایت همکاری را از سازمان‌های مرتبط بخواهیم.

ساداتی‌نژاد ادامه داد: سازمان نقشه‌برداری کشور ازجمله سازمان‌های تسهیل گر برای سایر امور توسعه‌ای در کشور و مبنای نقشه‌برداری است.

وی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور در بحث کاداستر و سنددار کردن اراضی، افزود: ضرورت دارد سنددار کردن اراضی تا پایان دولت سیزدهم انجام شود.

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر این که با روند کنونی برای صدور اسناد اراضی 35 سال زمان لازم است، تصریح کرد: تا آن زمان تمام اراضی کشورمان تبدیل به باغچه و باغ ویلا خواهد شد؛ لذا باید فراتر از فرآیند جاری پیش برویم تا بتوانیم به مقصد برسیم.

وی تاکید کرد: از هفته آینده در تمام استان ها  قرارگاه صدور اسناد اراضی تشکیل شود و حضور نمایندگان تام الاختیار از طرف سازمان‌های مرتبط با این موضوع در جلسات الزامی است.

ساداتی‌نژاد با اشاره به موضوع رفع تداخلات اراضی عنوان کرد: کمیسیون رفع تداخلات باید با سخت‌گیری پیگیری شود، چراکه این کمسیون ستون فقرات طرح صدور سند اراضی کشاورزی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید