Iranian Agriculture News Agency

در اصفهان برگزار شد؛

همایش روز مقاومت و ایثار به مناسبت سوم خرداد‌ماه

جهاد سازندگی نه تنها در زمان دفاع مقدس، که از همان ابتدای تاسیس، خدمات گسترده‌ای برای خدمت به کشور انجام داد.

همایش روز مقاومت و ایثار به مناسبت سوم خرداد‌ماه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، نصری، محقق و پژوهشگر دفاع مقدس در همایش روز مقاومت و ایثار در جمع مدیران و کارشناسان سازمان با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: بی تردید نقش موثر و مفید جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. جهاد سازندگی شهدای زیادی تقدیم کشور کرد و دستاوردهای بسیار درخشانی در دفاع مقدس داشت.

وی ادامه داد: جهاد سازندگی نه تنها در زمان دفاع مقدس، که از همان ابتدای تاسیس، خدمات گسترده‌ای برای خدمت به کشور انجام داد.

این محقق و پژوهشگر دفاع مقدس اضافه کرد: حماسه‌های زیادی در طول دفاع مقدس رخ داد که بی‌نظیر است و در تمام آنها نقش جهاد سازندگی بی بدیل است. نیروهای جهاد سازندگی با روحیه جهادی کارهایی انجام دادند که در طول تاریخ بی‌نظیر است.

نصری تصریح کرد: جوانان مؤمن و انقلابی با روحیه جهادی به مبارزه با دشمن بپردازند.

حجت‌الاسلام بختیار مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی در همایش روز مقاومت و ایثار گفت: اهدای ۷۰۰  کمک مؤمنان به خانواده محترم ایثارگران، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران سنگرساز بی سنگر و برگزاری نمایشگاه‌ در خصوص دفاع مقدس از برخی ویژه برنامه‌ها به مناسبت سوم خرداد ماه است.

وی در ادامه به برخی رشادت‌های شکل گرفته در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و نقش جهاد سازندگی را در پیروزی‌های دفاع مقدس بسیار موثر و مهم دانست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید