Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات به کشاورزان با «کشاورز کارت»

«کشاورز کارت» به منظور تامین سرمایه در گردش خرید کود و سم مود نیاز کشاورزان تولیدکننده محصولات استراتژیک گندم، جو، کلزا و چغندر قند پیش‌بینی شده است.

پرداخت تسهیلات به کشاورزان با «کشاورز کارت»

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، علی شریفی، مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در خصوص «کشاورز کارت» اظهار کرد: کشاورز کارت به منظور تامین سرمایه در گردش خرید کود و سم مود نیاز کشاورزان تولیدکننده محصولات استراتژیک گندم، جو، کلزا و چغندر قند پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات با معرفی مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و بر اساس اطلاعات وارد شده در سامانه جامع پهنه‌بندی سال زراعی 1399-1400 به متقاضیان مورد نظر پرداخت می‌شود.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: نرخ سود این تسهیلات 12 درصد و حداکثر برای مدت یکسال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کشاورزان می‌توانند پس از معرفی از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی و تکمیل مدارک در بانک کشاورزی نسبت به دریافت کارت و خرید از کارگذاری‌های مورد تایید شرکت خدمات حمایتی اقدام نمایند.

شریفی گفت: میزان تسهیلات پرداختی به ازای هر هکتار دو میلیون تومان و حداکثر تا سقف 20 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید