Iranian Agriculture News Agency

قیمت چند نرخی مرغ در کاشان

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: از هفته آینده در شهرستان کاشان ۱۵ تن گوشت گرم مجدد توزیع می‌شود

قیمت چند نرخی مرغ در کاشان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، سیدجواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از سویی خبر از توزیع ۱۲ تُن گوشت مرغ گرم طی مذاکره با وزیر جهاد کشاورزی خبر داد بود و اظهار داشت: این اقدام باعث می‌شود تا قیمت مرغ در شهرستان کاشان شکسته و روند نزولی پیدا کند.

این میزان گوشت مرغ در سه نقطه شهر توزیع شد در حالی که تا به امروز نیز شهروندان مرغ را تا ۳۲ هزار تومان خرید می‌کردند و این موضوع نشان می‌دهد که یک جای کار هنوز مشکل دارد چراکه قیمت مصوب مرغ بنا بر اعلام مسئولان ۱۸۵۰۰ و در اظهار نظر دیگری ۲۰۴۰۰ تومان است.

رضا مظلومی از سوی دیگر اعلام کرده است که از هفته آینده در شهرستان کاشان ۱۵ تن گوشت گرم مجدد توزیع می‌شود؛ وی تاکید کرد: در تامین گوشت مرغ گرم و منجمد در شهرستان کاشان هیچ مشکلی وجود ندارد و در همین راستا نیز گوشت مرغ منجمد نیز تهیه شده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با بیان اینکه ۳۸ تن مرغ منجمد نیز تهیه شده است، افزود: این میزان مرغ منجمد به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استانی به فروش می‌رسد و این میزان گوشت مرغ نهایتا تا پایان هفته توزیع می‌شود و مشکلی در تامین گوشت مرغ وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید