Iranian Agriculture News Agency

افزایش قیمت مرغ در اصفهان حباب است/ بازار مرغ به تعادل می رسد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: واحدهای مرغداری اصفهان کمتر دچار نوسانات تولیدی شدند و بر این اساس هر نوع افزایش قیمت مرغ در اصفهان حبابی بیش نیست.

افزایش قیمت مرغ در اصفهان حباب است/ بازار مرغ به تعادل می رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، حسین ایراندوست ، کاهش جوجه ریزی در یک ماه و نیم گذشته را علت اصلی افزایش قیمت مرغ در اصفهان دانست و اظهار داشت: با توجه به مشکلات نهاده‌های طیور جوجه ریزی در اواسط مهرماه در کشور انجام نشد و نتیجه آن پس از ۴۰ روز افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر است که قابل پیش بینی بود.

وی افزود: اگرچه توزیع نهاده‌های دامی و طیور در استان اصفهان مدیریت شد و واحدهای مرغداری اصفهان، کمتر دچار نوسانات تولیدی شدند اما بازار مرغ اصفهان هم از التهابات روانی این افزایش قیمت بی نصیب نمانده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اشاره‌ای گذرا به مسائل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان با فروشگاه‌های بزرگ در توزیع مرغ‌های منجمد شده داشت و تصریح کرد: با توجه به اینکه در بهار امسال مازاد تولید مرغ در استان اصفهان به صورت منجمد شده در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان قرار گرفته است نگرانی از توزیع مرغ در استان اصفهان نیست.

وی افزود: در آینده نزدیک نابسامانی قیمت مرغ که در اثر شوک روانی حاصل شده است رفع می‌شود و به تعادل قیمتی در محصول مرغ خواهیم رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید