Iranian Agriculture News Agency

تولید بیش از ۴۳۰۰ تن گوشت قرمز توسط دامداران منطقه کاشان

فرماندار کاشان از تولید روزانه بیش از چهار هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز توسط دامداران منطقه کاشان خبر داد.

تولید بیش از ۴۳۰۰ تن گوشت قرمز توسط دامداران منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان  با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کشور اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم باید صنعت دامپروری و دامداری کشور با استفاده از روش‌های روز دنیا فعالیت کند.

وی با بیان اینکه در زمینه تغذیه دام و ارتقای سلامت محصولات دامی باید بسیار جدی باشیم، ابراز داشت: کاشان ظرفیت‌های زیادی برای توسعه تولید منابع غذایی دارد که حمایت جدی مسئولین را می‌طلبد.

فرماندار کاشان از تولید روزانه ۱۰۰ تن شیر در کاشان خبر داد و تصریح کرد: بیش از چهار هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز نیز در منطقه کاشان تولید می‌شود که این نشان از پتانسیل منطقه کاشان برای تولیدات مواد غذایی است.

وی یکی از مهمترین مشکلات دامداران را کمبود نهاده‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات نهادهای مربوطه خوشبختانه با توجه به تهیه این نهاده‌ها و توزیع آن بین دامداران، وقفه‌ای در این موضوع پیش نیامده است.

مرتضایی یکی از مطالبات جدی و نیاز منطقه را احداث کارخانه خوراک دام دانست و افزود: برای تأمین زمین و تخصیص تسهیلات بانکی در این زمینه قول‌هایی داده شده است که فرمانداری کاشان نیز در حال پیگیری آن است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید