Iranian Agriculture News Agency

صادرات ۲۲۷ هزار دلاری محصولات کشاورزی اصفهان به اوراسیا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از صادرات محصولات کشاورزی استان اصفهان به کشورهای اوراسیا در چهارماه اخیر به ارزش ۲۲۷ هزار دلار خبر داد.

صادرات ۲۲۷ هزار دلاری محصولات کشاورزی اصفهان به اوراسیا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، مهرداد مرادمند با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی استان اصفهان به کشورهای اوراسیا اظهار کرد: اگرچه شیوع ویروس کرونا  صادرات را به کشورهای مقصد با دشواری مواجه کرده است اما در چهار ماه اول سال ۹۹، محصولات کشاورزی از مبدا تولید در استان اصفهان به کشورهای اوراسیا صادر شده است.

وی افزود: کشورهای ارمنستان، فدراسیون روسیه و قزاقستان کشورهای مقصد صادرات محصولات کشاورزی از استان اصفهان در چهار ماه ابتدای سال جاری بوده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین محصول صادر شده به کشورهای اوراسیا، فلفل فرنگی بوده است، گفت: محصول فلفل فرنگی و پیاز و موسیر از استان اصفهان به کشور روسیه صادر شده است.

وی اضافه کرد: محصول خامه شیر هم از دیگر محصولات صادر شده از استان اصفهان به کشورهای ارمنستان و قزاقستان بوده است.

مرادمند با اشاره به ارزش ریالی ۲۲۷ هزار دلاری صادرات محصولات کشاورزی از استان اصفهان به کشورهای اوراسیا در چهار ماه ابتدای سال جاری تصریح کرد: ارزش وزنی محصولات صادرشده به کشورهای اوراسیا ۲۲۴ کیلوگرم بوده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید