Iranian Agriculture News Agency

خبرنگاران؛ طلایه‌داران آگاهی بخشی هستند

مهردادمرادمند رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان ضمن تبریک 17 مرداد از خبرنگاران استان تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگاران؛ طلایه‌داران آگاهی بخشی هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان،  پیام تبریک ایشان بشرح زیر است:

                                                                            بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض کنم.

خدمت در عرصه های فرهنگی موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه های ناب انسانی در جامعه می شود، گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان کرده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می آراید. امروزه، تحولی عظیم در عرصه رسانه در ایران عزیز در حال وقوع است، که در زمینه فرهنگی نقطه عطف بسیار مهم و بی‌سابقه‌ای محسوب  می شود. رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. امید است در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، انعکاس اخبار بخش کشاورزی، با یاری شما بیش از پیش متجلی شود.

از این‌رو، اینجانب وظیفه خود می دانم از تلاش‌های بی شائبه و ستودنی حضرتعالی، یکی از طلایه داران وادی آگاهی بخشی و نیک اندیشی، در انتشار اخبار بخش کشاورزی استان اصفهان تشکر و قدردانی کنم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه شما خبرنگار عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه زیبا را از خداوند منان مسألت دارم.

                                                                          مهرداد مرادمند

                                                  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید