Iranian Agriculture News Agency

تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی به مناسبت هفته محیط زیست

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان طی پیامی هفته محیط زیست را تبریک گفت .

تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی به مناسبت هفته محیط زیست

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، در این پیام امده آست:

بررسی قرآن و روایات اسلامی نشان می دهد دین مبین اسلام همواره به محیط زیست به مثابه ظرف حیات و تکامل انسان اهمیت داده است. اسلام برای مسئولیت انسان در برابر محیط زیست اهمیت بسیاری قائل شده و طبیعت را امانت خداوند در دست انسان می داند و به همین علت برای طبیعت حقوقی در نظر گرفته و انسان را مکلف به ادای آن حقوق می کند.

همه ما انسانها بدون شک برای نیل به اهدافمان همچون ادامه زندگی مطلوب به مسائل بارز و مهمی نیازمندیم که زندگانی ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد و در فرآیند تغذیه روح و روان ما موثر است .

آرزوی داشتن محیط زیستی سالم  و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب و طبیعتی مناسب برای انسان ها و دیگر موجودات، عزمی جدی در جهت حفظ ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می طلبد که این مهم وظیفه همگانی مردم و مسئولین است.

اینجانب فرارسیدن  16 خرداد ماه روز جهانی محیط زیست و آغاز هفته محیط زیست را که از سوی برنامه محیط زیست ملل متحد با شعار روز جهانی محیط زیست  "تنوع زیستی؛ فراخوان اقدام به  مقابله با انقراض فزاینده گونه ها و تخریب  طبیعت" اعلام شده است را  به همه تلاشگران، دوستداران و حامیان محیط زیست سراسر کشور تبریک عرض نموده، امیدوارم با اتحاد و همدلی  برای داشتن استانی سر سبز گام برداریم

مهرداد مرادمند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید